Uttråkad

Har inte uppdaterat något då jag inte haft så mycket att berätta om då jag varit hemma från skolan och varit sjuk. Men imorgon blir det att fara till skolan och det betyder att jag sen får fara till stallet och träffa och rida min lilla Jim. Är dessutom lite taggad inför på söndag då jag ska pröva att hoppträna för en ny tränare. Jag har dessutom aldrig tränat ordentligt för en tränare när det gäller hoppning. Jag har bara fått hjälp från det i stallet men det har också hjälp mycket med tanke på hur rädd och osäker jag var när vi började hoppa. Bjuder på några bilder som togs av Samuel i somras när hela stallet hoppade.
W
2014-08-27 @ 14:37:09
URL: http://Swirya.blogg.se

Så fina så <3

Svar: Vad söt du är som säger så!
Emilia Kinnunen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0