Tillbaka

 
Hej igen!
 
Har inte varit så bra på att uppdatera bloggen men tror jag minsann ska bli bättre på att uppdatera den igen. Kommer kanske inte bli så mycket onödiga inlägg utan med vad jag gör med Jim. Så att de som vill veta hur det går kan följa oss trots avstånd.
 
Mycket har hänt i Karrböle under tiden jag ej bloggat, Jim har varit sjukt mjuk och härlig att rida, vilket lite försvann efter sommarvilan men strävar efter det igen. Vi har hoppat mer än vi gjort tidigare och Jims medryttare, som tyvärr flyttar nu slog även hans hopprekord och hoppade 1,10m vilket han aldrig gjort tidigare. Det tråkigaste av allt är att en från stallet flyttar nu imorgon, vilket är väldigt trist då hon varit en viktig del av stallet och stöttat och peppat alla. Men nu är vi på egen hand och jag är mer motiverad än på länge att fortsätta kämpa med Jim nu.
W
2014-08-25 @ 23:54:04
URL: http://Swirya.blogg.se

yeeey uppdatering :D

Svar: Haha jaa äntligen sig!
Emilia Kinnunen




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0